FAQ/お問合せ

知りたい情報を、スピード検索
お客さまからお問合せが多いご質問を「FAQ」としてまとめました。日産について、クルマについてなど、お探しの情報をキーワード検索・カテゴリー検索で、すばやく探す事ができます。

おクルマの整備・修理などのお問合せにつきましては、最寄の日産のお店もしくは日産自動車お客さま相談室までご連絡くださいますよう、お願いいたします。

なお、お問合せの内容によっては、電子メールではなくお電話にて対応させていただく場合がございます。また、ご回答までに多少お時間がかかる場合もございますのであらかじめご了承ください。

お問合せ内容
インターネット・お電話からのお問合せ >> その他

お客さま相談室

クルマに関するお問合せは、最寄りの日産のお店もしくは 下記までご連絡くださいますようお願いいたします。
  0120-315-232
受付時間:9:00〜17:00(12/31〜1/2 を除く)
  お問い合わせ・ご相談内容につきましては、お客さま対応や品質向上のために記録し活用させていただいております。また、販売会社等からご返答させていただくことが適切と判断した内容は、必要な範囲で情報を開示し、当該販売会社等からお客さまにご連絡をとらせていただく場合もございますので、あらかじめご了承ください。なお、当社における個人情報の取り扱いに関する詳細は、日産自動車ホームページ(http://www.nissan.co.jp)にて掲載しております。
  We would like to inform you that the contents of your inquiry, consultation is kept on record to be used for improving our customer handling and quality. Also, we would like you to understand that there will be cases where we will inform our sales company etc. of  necessary  information and ask the respective sales company etc. to contact you for an issue which we determine is appropriate for them to handle. Details of  our company policy regarding handling procedures of  personal information is written in Nissan Motor Company Homepage (http://www.nissan.co.jp).
  Thank you for visiting the corporate Web site of Nissan Motor Co., Ltd.. At this time, we cannot respond to customer service, retailer or product inquiries received via e-mail. To ensure that Nissan continues to provide you with the best possible customer service, if you have questions or comments about Nissan or any of our products, please contact us directly at the address below.
  NISSAN MOTOR CO.,LTD
Customer Relations Office
1-1,Takashima 1-chome,Nishi-ku,Yokohama-shi,
Kanagawa 220-8686,Japan
Toll Free Dial : 0120-315-232(Only in Japan)
English speaking operator is available during the following hours:
Monday - Friday (except national holiday)
9:00a.m. - 12:00 noon
13:00p.m. - 17:00 p.m.

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